Ekonomsko-finansijska veštačenja

E-veštak pruža usluge ekonomsko-finansijskog veštačenja kao procesa koji se koristi za procenu vrednosti imovine, poslovanja ili finansijskih instrumenata kako fizičkih lica tako i pravnih lica. Ovo veštačenje se obično koristi u sudskim sporovima, prilikom kupovine ili prodaje preduzeća ili imovine, obračuna zarada, deoba zajedničke imovine, utvrđivanja obaveza i potraživanja, utvrđivanje visine štete, obračun različitih kamata kao i u mnogim drugim situacijama gde je potrebno utvrditi finansijsku vrednost neke imovine ili poslovanja.

Usluga ekonomsko-finansijskog veštačenja obuhvata analizu finansijskih izveštaja, poslovnih planova, različite dokumentacije, tržišnih uslova, statističkih podataka i drugih relevantnih faktora kako bi se utvrdila realna vrednost imovine, obaveza ili poslovanja. Ovaj proces uključuje i procenu rizika i neizvesnosti koji mogu uticati na buduću vrednost imovine, obaveza ili poslovanja.

Ekonomsko-finansijsko veštačenje je važan proces koji može pomoći u donošenju ključnih odluka u vezi sa finansijskim poslovanjem naročito u sudskim postupcima ali isto tako i u drugim situacijama. Ukoliko vam je potrebna usluga ekonomsko-finansijskog veštačenja, obratite nam se jer imamo višegodišnje iskustvo u ovoj oblasti kako biste osigurali kvalitetnu i pouzdanu uslugu ekonomko-finansijskog veštačenja za sudske ili vansudske potrebe.

Finansijski konsalting

Kao kompanija za finansijski konsalting, E-veštak pruža niz usluga koje su usmerene na pomoć klijentima u upravljanju njihovim finansijama i postizanju njihovih finansijskih ciljeva. Ove usluge uključuju:

  1. Finansijsko planiranje – Pomažemo klijentima da stvore planove za postizanje njihovih finansijskih ciljeva, kao što su planiranje penzije, školovanje dece, kupovina nekretnina i drugih velikih investicija.
  2. Investiciono savetovanje – Pružamo klijentima savete o investiranju u različite vrste imovine, kao što su deonice, obveznice, nekretnine i drugi investicioni instrumenti.
  3. Poresko savetovanje – Pomažemo klijentima da razumeju svoje poreske obaveze i pružamo savete o tome kako mogu maksimizirati svoje povraćaje poreza.
  4. Osiguranje – Pružamo klijentima savete o različitim vrstama osiguranja, kao što su životno osiguranje, zdravstveno osiguranje, osiguranje nezgode i drugi oblici osiguranja.
  5. Finansijska analiza – Pružamo klijentima analize njihovih finansijskih izveštaja kako bi im pomogli da razumeju svoje finansijsko stanje i donose bolje finansijske odluke.
  6. Finansijska edukacija – Pružamo klijentima edukaciju o finansijskim temama, kao što su upravljanje novcem, investiranje, porezi i druge finansijske teme.

Naš cilj kao kompanije za finansijski konsalting je da pružimo klijentima sveobuhvatnu podršku u upravljanju njihovim finansijama i da im pomognemo da postignu svoje finansijske ciljeve.

Poverenje koje nam klijenti ukažu, vraćamo u vidu najkvalitetnijih i najstručnijih usluga uz obostrano poštovanje i uvažavanje.

Poreski konsalting

Kao kompanija E-veštak, pružamo različite usluge poreskog konsaltinga koje su prilagođene potrebama naših klijenata. Naše usluge uključuju:

  1. Poresko planiranje – pomažemo klijentima da planiraju svoje poreske obaveze na način koji će im omogućiti da maksimiziraju svoje poreske beneficije i smanje svoje poreske obaveze.
  2. Poresko savetovanje – pružamo savete klijentima u vezi sa različitim poreskim pitanjima, uključujući poreze na dobit, poreze na dodatu vrednost, poreze na dohodak, carine i druge poreze.
  3. Poreska optimizacija – analiziramo poslovne procese klijenta i predlažemo načine na koje se mogu optimizovati troškovi i smanjiti poreske obaveze.
  4. Poreski compliance – pružamo usluge u vezi sa pripremom i podnošenjem poreskih prijava za klijente, kao i pružanje pomoći u vezi sa poreskim inspekcijama.
  5. Poreski due diligence – pružamo usluge u vezi sa procenom rizika i analizom poreskih obaveza u slučaju akvizicija, prodaja ili restrukturiranja poslovanja.
  6. Poreski sporovi – pružamo usluge u vezi sa rešavanjem sporova sa poreskim organima, uključujući pripremu odgovora na poreske zahteve i zastupanje klijenata u poreskim sporovima.

Naš cilj je da pomognemo našim klijentima da se pridržavaju poreskih propisa i smanje svoje poreske obaveze, dok istovremeno optimizuju svoje poslovne procese i povećavaju svoju profitabilnost.

IT konsalting

Kompani E-veštak, pružama usluge IT konsaltinga koje se fokusiraju na pružanje stručnog saveta i podrške u vezi sa informacionim tehnologijama. Naša usluga IT konsaltinga obuhvata procenu i analizu postojećih IT sistema i infrastrukture, identifikovanje problema i nedostataka, kao i preporuke i planove za unapređenje i optimizaciju IT sistema.

Naši stručnjaci za IT konsalting su visoko kvalifikovani i iskusni u različitim oblastima informacionih tehnologija, uključujući mrežne tehnologije, baze podataka, softverski razvoj, bezbednost informacionih sistema i druge oblasti. Naš cilj je da pomognemo našim klijentima da unaprede svoje IT sisteme i infrastrukturu, smanje troškove i poboljšaju efikasnost poslovanja.

Usluga IT konsaltinga koju pružamo obuhvata sledeće aktivnosti:

  • Procena postojećih IT sistema i infrastrukture
  • Identifikovanje problema i nedostataka
  • Izrada planova za unapređenje i optimizaciju IT sistema
  • Implementacija preporučenih rešenja
  • Praćenje i podrška nakon implementacije

Naša usluga IT konsaltinga je prilagođena potrebama naših klijenata i može se pružati kao jednokratna usluga ili kao dugoročna saradnja.

Analiza podataka

Kompanija E-veštak pruža uslugu analize podataka koja pomaže klijentima da dobiju dublji uvid u svoje poslovanje i donose bolje odluke. Usluga se sastoji od nekoliko koraka:

  1. Priprema podataka: E-veštak prikuplja podatke iz različitih izvora i priprema ih za analizu. To uključuje čišćenje podataka, uklanjanje duplikata i ujednačavanje formata.
  2. Analiza podataka: Nakon pripreme podataka, E-veštak koristi različite tehnike analize podataka kako bi otkrio uzorke, trendove i druge korisne informacije. To uključuje statističku analizu, analizu klastera, analizu vremenskih serija i druge tehnike.
  3. Vizualizacija podataka: E-veštak koristi vizualizaciju podataka kako bi klijentima pomogao da bolje razumeju rezultate analize. To uključuje grafikone, dijagrame i druge vizualne prikaze.
  4. Izveštavanje: Konačni korak je izveštavanje. E-veštak priprema detaljan izveštaj koji sumira rezultate analize i daje preporuke za akciju. Izveštaj se može prilagoditi potrebama klijenta i može se isporučiti u različitim formatima.

Usluga analize podataka koju pruža E-veštak može biti korisna za različite vrste poslovanja, uključujući marketing, finansije, zdravstvo i druge oblasti.

Specijalizovane aplikacije

E-veštak, pružama usluge razvoja specijalizovanih aplikacija za specifične potrebe klijenata. Ove aplikacije su dizajnirane da zadovolje specifične potrebe klijenata i obično su prilagođene za određenu industriju ili poslovnu vertikalu.

Naš tim stručnjaka za razvoj aplikacija koristi najnovije tehnologije i pristupe kako bi stvorio aplikaciju koja je funkcionalna, skalabilna i sigurna. Naše usluge obuhvataju sve faze razvoja aplikacije, od planiranja i dizajna do razvoja, testiranja i implementacije.

Naš cilj je da pružimo klijentima aplikaciju koja će poboljšati njihove poslovne performanse, povećati produktivnost i smanjiti troškove. Ako imate specifične potrebe za aplikacijom, obratite nam se kako bismo razgovarali o tome kako možemo pomoći u razvoju aplikacije koja će zadovoljiti vaše potrebe.

Posvećeni smo savršenstvu u pružanju usluga!

Kako možemo da pomognemo?

Odaberite uslugu koja Vam je potrebna?

Usluge ekonomsko-finansijskog veštačenja zarada!

OBRAČUN PONUDE

Izvršite proračun troškova veštačenja, popunjavanjem i selektovanjem odgovarajućih opcija. Kada ste sve obavezne elemente selektovali, kliknite da dobijete konačno procenjenu ponudu. Ponuda nije obavezujuća dok se ne izvrši uplata odnosno dostavi dokumentacija potrebna za veštačenje. Dajte nam što detaljnije informacije, kako bi smo mogli da vam pružimo što precizniju ponudu za usluge.

PORUČI USLUGU

0$

Hvala, kontaktiraćemo Vas u najkraćem mogućem roku!

Odredište

Unesite adresu na koju je potrebno veštak da pristupi. Nakon otkucanih par početnih slova, odaberite adresu sa ponudjene liste. Izlazak na teren ili ročište, možete i naknadno da poručite


0$

Morate selektovati opciju da bi nastavili dalje

Obračun putnih troškova

Obračun putnih troškova u skladu sa pravilnikom o putnim troškovima u sudskim postupcima

Obračun je izvršen na način što je ukupna razdaljina od [item-402_quantity] kilometara, pomnožena sa cenom goriva od [variable-6], a potom sa 10% (u skladu sa pravilnikom) i zatim pomnožena sa dva (za dolazak i za povratak). Razdaljina Bela Crkva (mesto prebivališta Veštaka) - [item-395_value] iznosi [item-402_quantity] kilometara, u jednom pravcu (2 X [item-402_quantity]km X [variable-6]din X 10% = [item-402_price]).

Na osnovu navedenog, ukupni troškovi prevoza za veštaka, iznose [item-402_price] dinara.



0$

Morate selektovati opciju da bi nastavili dalje

Zadatak veštaka

Opišite, precizno šta želite da utvrdite veštačenjem - zadatak za veštaka. Odaberite vrstu zadatka, opišite sam zadatak i unesite datum od kog i do kog datuma se zadatak odnosi. Možete dodati do 5 različitih zadataka.

Troškovi zakupa, obrade, literature, softvera, proučavanje spisa,

Ukoliko je potrebno dodati drugi zadatak, selektujte ovo polje.

Ukoliko je potrebno dodati drugi zadatak, selektujte ovo polje.

Ukoliko je potrebno dodati četvrti zadatak, selektujte ovo polje.

Ukoliko je potrebno dodati peti zadatak, selektujte ovo polje.


0$

Morate selektovati opciju da bi nastavili dalje

Izlazak na teren?

Ukoliko je potrebno da veštak vrši odbranu nalaza i mišljenja pred sudom ili je potrebno da veštak izadje na teren, odaberite odgovarajuću opciju. Online konsultacije u trajanju od 30 minuta su besplatne u slučaju poručivanja veštačenja, Selektujte odgovarajuću opciju, uz napomenu da se iste mogu i naknadno poručiti, po potrebi.


0$

Morate selektovati opciju da bi nastavili dalje

Štampanje nalaza i slanje poštom

Da li Vam je potrebno štampanje nalaza i mišljenja veštaka? Digitalna verzija nalaza i mišljenja veštaka je besplatna

Elektronski pečatiran i potpisan nalaz i mišljenje u PDF formatu.

Nalaz i mišljenje veštaka u papiru, 3 štampana primerka sa slanjem brzom poštom.

Naša preporuka je da odaberete digitalnu verziju, jer je besplatna i time čuvamo šume.

Štampajte Nalaz i mišljenje veštaka, samo ako je baš neophodno.

 


0$

Morate selektovati opciju da bi nastavili dalje

Rok za izradu nalaza

Unesite datum do kada nalaz veštaka treba da bude završen, računajući od dana uplate odnosno od dana dostavljanja kompletne dokumentacije.


0$

Morate selektovati opciju da bi nastavili dalje

PONUDA ZA IZRADU NALAZA I MIŠLJENJA VEŠTAKA - ZARADE

Konačno procenjena cena je

Priložite skenirane dokumente za veštačenje, koje smatrate bitnima. Ukoliko dokumentaciju nemate spremnu, istu možete naknadno dostaviti putem e-mail-a, sa koga dobijete ponudu.

Ukupne troškove usluga veštačenja potrebno je da uplatite na račun: 265-1100310080931-47 kod Raiffeisen banke sa sledećim podacima:

Primalac: Miloš Basaraba preduzetnik E-veštak

Adresa: M Pupina bb, 26340 Bela Crkva

Broj računa za uplatu: 265-1100310080931-47

Svrha uplate: Troškovi veštačenja po ponudi [ref]-2022

Iznos: [total]

Ponuda broj: [ref]-2022

Poziv na broj: [ref]-2022

Ugovor  je postignut tek pošto izvršite gore navedenu uplatu i dostavite potrebnu dokumentaciju, kada se primenjuju opšti uslovi poslovanja i ova ponuda.

Nakon izvršene uplate, dostavićemo Vam formu za prikupljanje podataka

Ponuda usluge izrade nalaza i mišljenja veštaka - zarade

Stavka Opis Količina Cena
Popust
Ukupno
OPŠTI USLOVI
POSLOVANJA


1 UVODNE
ODREDBE



1.   
MILOŠ BASARABA PREDUZETNIK AGENCIJA ZA EKONOMSKO-FINANSIJSKO
VEŠTAČENJE I IT E-VEŠTAK BELA CRKVA(u daljem tekstu: E-veštak), je agencija za
ekonomsko-finansijska veštačenja i IT koja pruža usluge veštačenja, konsultantske
usluge iz oblasti finansija, poreza, poslovanja i IT-a  u skladu sa Zakonom o sudskim veštacima, kao
i svim drugim relevantnim, važećim propisima Republike Srbije
, koji se odnose na
poslovanje i delatnost pružanja usluga E-veštak-a.



2.   
Ovi Opšti uslovi poslovanja predstavljaju sastavni deo Ugovora o
pružanju usluga veštačenja i konsultantskih usluga (u daljem tekstu: Poseban
ugovor) i istima se uređuju sva pitanja koja nisu regulisana Posebnim ugovorom
i/ili njegovim aneksima.



3.   
Posebnim ugovorom (elektronskim ili u papirnoj formi), odnosno
Aneksom istog, sa Klijentom se ugovara pružanje sledećih usluga:



a.    
Usluge veštačenja iz ekonomsko-finansijske oblasti veštačenja;



b.   
konsultantske usluge poslovnog, finansijskog i poreskog
savetovanja;



c.    
konsultantske usluge iz oblati računarstva i IT-a;



d.   
konsultantske usluge iz oblasti prikupljanja, obrade, skladištenja
i prezentovanja podataka u skladu sa savremenim konceptima analize podataka,
nauke o podacima, velikih podataka, interneta stvari, cloud tehnologija,
veštačke inteligencije i sl.;



e.    
druge usluge iz oblasti poslovanja E-veštak, koje nisu obuhvaćene gore
navedenim tačkama.



4.   
Aneksom Posebnog ugovora sa Klijentom se može ugovoriti sve drugo
što nije detaljno određeno predmetom Posebnog ugovora, a spada u okvir
delatnosti koju obavlja E-veštak.



5.   
U slučaju nejasnoća pojedinih odredbi Posebnog ugovora ili Aneksa
istog, ovi Opšti uslovi koristiće se radi lakšeg tumačenja predmetnih odredbi.



6.   
U slučaju suprotnosti pojedinih odredbi ovih Opštih uslova u odnosu
na Poseban ugovor ili aneks ugovora, primenjivaće se odredbe Posebnog ugovora
ili aneksa ugovora.



2        
MEĐUSOBNA
PRAVA I OBAVEZE



1.   
Osnovna obaveza klijenta jeste da dostavi kompletnu dokumentaciju,
pruži odgovarajuća obaveštenja i informacije koje su neophodne za pružanje
usluga.



2.   
Klijent ima obavezu da dostavi celokupnu dokumentaciju potrebnu za
izvršenje Posebnog ugovora, da blagovremeno obaveštava E-veštak-a o svim
događajima koji bi mogli usloviti uspešno izvršenje ugovorenih usluga,
uključujući, a ne ograničavajući se na sklapanje ugovora, sporazuma  i davanja izjave volje koje mogu imati bilo
kakvu posledicu ekonomsko –finansijske prirode.



3.   
Klijent je upoznat sa činjenicom da je blagovremeno podnošenje
dokumentacije na vreme od ključnog značaja za obezbeđenje kvaliteta, brzine i
tačnosti pružanja usluge u cilju izvršenja Posebnog ugovora i/ili aneksa
ugovora.



4.   
Klijent garantuje za ispravnost, potpunost i pouzdanost podnete
dokumentacije, dok E-veštak nema obavezu da vrši bilo kakvu proveru podnete
dokumentacije.



5.   
Ukoliko Klijent uoči određene nepravilnosti i nedostatke dužan je
da u roku određenom Posebnom ugovoru o tome obavesti E-veštak-a, koji ne može
biti duži od 5 radnih dana.



6.   
svakoj međusobnoj predaji dokumentacije bilo elektronske ili u
papirnoj formi, Klijent i E-veštak dužni su da obezbede potrebnu dokumentaciju
o izvršenoj primopredaji (bilo elektronski bilo u papirnoj formi).



7.   
Klijent je obavezan da čuva svu potrebnu dokumentaciju u sopstvenim
arhivama, da je u slučaju potrebe stavi na uvid E-veštak-u, kao i da dostavlja
fotokopije potrebne dokumentacije bilo u papirnoj ili elektronskoj formi, s tim
da prednost uvek ima elektronska forma.



8.   
Klijent nema pravo da vrši nedozvoljene pritiske i utiče na usluge
za koje je potrebna stručnost, savesnost i objektivnost. U slučaju vršenja
nedozvoljenih uticaja i pritisaka klijent je dužan da nadoknadi svu eventualnu
štetu, koja iz takvog postupanja Klijenta može nastati.



9.   
Obaveza E-veštaka jeste da pruži kvalitetne usluge  po najvišim standardima i pravilima struke iz
oblasti za koju se usluga za potrebe klijenta vrši.



10.
Pravo i obaveza E-veštak da ispravi eventualne greške u svojim uslugama,
do kojih je došlo greškom E-veštak-a kao pružaoca usluge, potpuno besplatno za
klijenta.



11.
Greške koje nastaju usled propusta Klijenta da izvrši svoje obaveze
u vezi pružanja dokumentacije i informacija, kao i naknadno uočene greške,
ispravljaju se uz dodatnu novčanu naknadu, ukoliko je odgovornost za grešku na
Klijentu.



12.
E-veštak ima pravo i obavezu da ispravi sve uočene greške, propuste
i nepravilnosti u svojim izveštajima kada ih otkrije i u obavezi je da bez
odlaganja o tome obavesti Klijenta.



13.
E-veštak ima pravo da o izmenama obaveštava i sva treća lica koja
su upoznata sa prvobitnim izveštajem.



14.
E-veštak će u vršenju svih svojih usluga  koristiti specijalizovane programske pakete i alate
prilagođene i usaglašen sa propisima Republike Srbije a u zavisnosti od
konkretnog ugovorenog posla.



15.
E-veštak zadržava pravo da može promeniti specijalizovane programske
pakete pod uslovom da isti obezbeđuje kvalitetnije vršenje usluga u skladu sa
pozitivnim propisima Republike Srbije i međunarodnih standarda.



3        
TAJNOST
ZAŠTITE PODATAKA



1.    E-veštak ima obavezu
čuvanja poslovne tajne i tajnosti svih podataka i informacija koje se odnose na
aktivnost Klijenta i ne mogu ih činiti dostupnim trećim licima bez izričite
saglasnosti Klijenta, osim u slučajevima kada je to propisano pozitivnim
propisima, u najmanjoj neophodnoj meri i uz blagovremeno obaveštavanje
Klijenta.



2.    Ugovorne strane
preuzimaju odgovornost za obezbeđivanje potrebnih mera za čuvanje poverljivih
podataka i mogu da dozvole pristup istim samo licima koja su ovlašćena od
strane Klijenta i E-veštak.



3.    E-veštak se obavezuje
da će koristi lične podatke u skladu sa važećim zakonima i propisima.



4.    Lični podaci se ne
smeju koristiti u druge svrhe osim na način kako je to definisano Posebnim
ugovorom aneksom ugovora, ponudom i ovim opštim uslovima, odnosno za potrebe
izvršenja konkretno ugovorenog posla.



 



4        
MARKETING



1.    Klijent je saglasan da E-veštak
može koristiti ime i logo Klijenta u svrhu preporuke i marketinga.



2.    Na pisani zahtev Klijenta
E-veštak će prestati sa korišćenjem imena i loga klijenta u svrhe marketinga.



5        
ZAŠTITA
INTELEKTUALNE SVOJINE E-VEŠTAK



1.    Klijent je dužan da svu
dokumentaciju, nalaze i mišljenja veštaka, stručna mišljenja, software, i svu
drugu dokumentaciju, koja je izdata od strane E-veštak-a koristi isključivo za
svrhe navedene u Posebnom ugovoru.



2.    E-veštak zadržava
autorsko pravo na svim gorepomenutim dokumentima koje je sastavio za potrebe
Klijenta.



3.    Klijent nema prava da
dokumentaciju na kojoj je E-veštak zadržao autorska prava pruža na uvid ili
čini dostupnim trećim licima, bez prethodne pisane saglasnosti E-veštak.



4.    Osim ako nije izričito
ugovoreno, E-veštak ne snosi nikakvu odgovornost za dokumentaciju datu trećim
licima, a Klijent će, u slučaju zahteva trećih lica, obeštetiti E-veštak za sve
iznose štete koji mogu prosteći kao povreda ove obaveze Klijenta.



6        
NAKNADA
ZA PRUŽENE USLUGE I NAČINI PLAĆANJA



1.   
Naknade za pružene usluge su definisane kroz aplikaciju na sajtu
evestak.rs, kao i pisanim dogovorom za specifične slučajeve



2.   
Cene usluga zavise od složenosti slučaja i stepena stručnosti koji
je neophodan za pružanje ugovorene usluge, te su odmah dostupne u ponudi za
vršenje odgovarajućih usluga.



3.   
Ugovor o pružanju usluga, stupa na snagu po uplati kompletnog
iznosa za veštačenje.



4.   
Naknade se ugovaraju u bruto iznosu i ostali troškovi (uključujući
troškove, provizije banaka ili ostala plaćanja) dodatno će se obračunavati i
plaćati ukoliko  je to previđeno srpskim
zakonima ili drugim važećim propisima.



5.   
Pod ostalim troškovima se podrazumevaju dokumentovani troškovi,
putni troškovi koji su nastali usled izvršenja obaveza iz Posebnog ugovora,
troškovi fotokopiranja, plaćanje administrativnih taksa, kurirskih usluga,
međunarodnih telefonskih poziva i konferencijskih veza i Klijent je obavezan da
ih dodatno plati uz naknadu.



6.   
E-veštak počinje rad na ugovorenom poslu tek nakon uplate
ugovorenog iznosa i drugih troškova, koji su definisani ponudom, odnosno
pisanim sporazumom između Klijenta i E-veštaka.



7.   
Poseban ugovor je validan tek nakon uplate od strane klijenta
ugovorenog iznosa na ovom sajtu.



8.   
E-veštak odmah po izvršenoj uplati, a najkasnije u roku od 8 dana
dostavlja klijentu račun, odnosno fakturu za ugovorene i izvršene usluge.



7        
RASKID
UGOVORA



1.   
Poseban ugovor se zaključuje na vreme potrebno za izvršenje usluga
i prestaje izvršenjem usluga.



2.   
Obe strane mogu raskinuti Poseban ugovor uz prethodno obaveštenje u
roku ne kraćem od 10 dana.



3.   
Ugovor o pružanju usluga iz oblasti poslovanja agencije E-veštak se
smatra potpisanim onog trenutka kada klijent izvrši uplatu ugovorene cene ili
avansa ugovorene cene koji ne može biti manji od 50% ugovorene cene iz ponude
ili Posebnog ugovora.



4.   
U slučaju raskidanja Posebnog ugovora ili aneksa ugovora ili ponude
pre otpočinjanja izvršenja usluge, E-veštak će Klijentu, vratiti uplaćena
sredstva, umanjena za nastale troškove nastale od momenta ugovaranja do momenta
raskida.



5.    U slučaju raskidanja Posebnog
ugovora ili aneksa ugovora ili ponude u toku izvršenja usluge, E-veštak će
Klijentu, vratiti uplaćena sredstva u procentualnom iznosu za neizvršenu uslugu,
umanjenu za nastale troškove nastale od momenta ugovaranja do momenta raskida.



6.   
Raskid ugovora nije moguć nakon potpunog izvršenja usluge od strane
E-veštak-a za potrebe klijenta, jer se ugovor tada smatra izvršenim



7.   
Klijent ima pravo da u roku od radnih 10 dana od dana ispunjenja
ugovora ili raskidanja ugovora, od E-veštak zatraži objašnjenja vezana za
usluge izvršene do trenutka ispunjenja Posebnog ugovora, aneksa ugovora ili
ponude ili do trenutka raskidanja ugovora.



8.   
E-veštak neće čuvati fotokopije dokumentacije koje mu je  Klijent dostavio, niti je u obavezi da
dokumentaciju klijenta vrati u fotokopiji.



9.   
E-veštak ne uzima originalnu dokumentaciju, već u istu samo ostvaruje
eventualni uvid, dok od Klijenta isključivo preuzima fotokopije. E-veštak nije
odgovoran u slučaju da klijent dostavi originalnu dokumentaciju.



10.
Za verodostojnost, tačnost i istinitost fotokopija dokumentacije koje
je Klijent dostavio E-veštaku, odgovoran je isključivo Klijent, dok E-veštak
nema nikakvu odgovornost za originalnu dokumentaciju koju mu klijent eventualno
dostavi.



11.
E-veštak ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju gubitka bilo kojih dokumenata
koje mu je klijent dostavio u originalu ili overenoj fotokopiji.



12.
Troškovi koji se odnose na izradu kopija i vanredno čuvanje
dokumentacije padaju na teret Klijenta, samo ukoliko se takvo čuvanje i
dostavljanje posebno ugovore.



13.
Za hitne, naknadno zatražene i ne ugovorene usluge Klijent je dužan
da plati odgovarajuću naknadu E-veštaku po uvećanoj ceni, o čemu će Klijent
biti blagovremeno obavešten od strane E-veštak-a.



8        
ODGOVORNOST



1.   
E-veštak garantuje da će usluge koje su predviđene Posebnim
ugovorom, aneksom ugovora ili ponudom pružiti blagovremeno, u skladu sa propisima,
poštujući pravila nauke, struke i etičkim normama, samo pod uslovom i ako je
dokumentacija dostavljena od strane Klijenta kompletna i u skladu sa
karakteristikama i terminima koji su bliže određeni u Posebnom ugovoru, aneksu
ugovora ili Ponudi te se rokovi isključivo računaju od momenta dostavljanja
kompletne dokumentacije E-veštak-u od strane klijenta.



2.   
E-veštak snosi odgovornost za kršenje ugovorenih prava i obaveza
koje prouzrokuje namerom ili krajnjom nepažnjom.



3.   
E-veštak ne odgovara za eventualnu štetu koja proistekne iz
situacije kada Klijent zbog nepoštovanja zakonskih i ugovorenih rokova ne
dostavi dokumentaciju ili druge neophodne podatke i informacije i dovede E-veštak
u situaciju da ugovorene usluge izvršava u neprimereno kratkim rokovima.



4.   
E-veštak ne odgovara za eventualnu štetu koja proistekne iz
situacije kada E-veštak postupa u skladu sa stavovima stručne javnosti ili dela
stručne javnosti koji su nedovoljno precizni, te u praksi nastane situacija
različitih tumačenja i postupanja po takvim propisima.



5.   
E-veštak ne odgovara za štetu proisteklu iz slučaja više sile.



6.   
Klijent je u obavezi da odmah, i bez odlaganja obavesti E-veštak u
slučaju nastupanja štetnog događaja, a sve u cilju umanjenja posledica koje
mogu da proizađu iz nastupanja štetnog događaja.



7.   
E-veštak ne preuzima nikakvu odgovornost za izostanak izvršenja bilo
koje usluge usled ne dostavljanja odgovarajuće i potrebne dokumentacije od
strane Klijenta.



8.   
Visina eventualne štete za koju E-veštak odgovara ne može biti veća
od iznosa koji je Klijent ukupno platio za pruženu uslugu, za radnje koje su
prethodile nastupanju štetnog događaja, osim za štetu pričinjenu Klijentu
namerno ili grubom nepažnjom.



9        
MERODAVNO
PRAVO, MESTO IZVRŠENJA I SEDIŠTE SUDA



1.   
Ugovorne strane kao merodavno pravo za potrebe izvršenja Posebnog
ugovora, ugovaraju pravo Republike Srbije.



2.   
Mesto izvršenja  svakog Posebnog
ugovora, aneksa ugovora ili ponude je Bela Crkva.



3.   
Sve sporove koji nastanu iz ovih Opštih uslova poslovanja ili u
vezi s njima kao i sa Posebnim ugovorom, aneksom ugovora ili ponudom, Klijent i
E-veštak će rešavati sporazumno.



4.   
U slučaju spora mesno je nadležan Osnovni sud u Vršcu.



 



 



10   
PRELAZNE
I ZAVRŠNE ODREDBE



1.   
Mestom vršenja usluga smatraju se poslovne prostorije E-veštak-a.



2.   
Sva prava i obaveze nastala na osnovu Posebnog ugovora su
neprenosiva. Posebnim ugovorom, aneksom ugovora i ponudom se zamenjuju svi
prethodno potpisani ugovori i ponude.



3.   
Sve eventualne izmene Posebnog ugovora, aneksa ugovora ili ponude
mogu se vršiti samo u pisanoj formi (u papirnom ili elektronskom obliku), u
suprotnom, smatraće se nevažećim.



4.   
Sve buduće izjave ugovornih strana koje se odnose na Poseban ugovor,
aneks ugovora ili ponudu, da bi bile punovažne, moraju biti u pisanoj formi (u
papirnom ili elektronskom obliku).



5.   
Ništavnost jedne od ugovornih odredbi ne predstavlja osnovu za
ništavnost čitavog ugovora.



6.   
Sve naknade definisane u stranoj valuti obračunavaju se na osnovu
zvaničnog srednjeg kursa Narodne Banke Srbije na dan izdavanja fakture.



7.   
Opšti uslovi poslovanja se mogu menjati o čemu će E-veštak postavljati
obaveštenja na svom web sajtu i obaveštavati Klijenta.



8.   
U slučaju promene Opštih uslova, primenjuju se opšti uslovi koji su
važili u trenutku stupanja Posebnog ugovora, aneksa ugovora i ponude na pravnu
snagu.



9.   
Za sve što nije regulisano posebnim ugovorom, aneksom ugovora,
ponudom ili ovim Opštim uslovima, primenjuje se Zakon o obligacionim odnosima i
drugi propisi Republike Srbije koji materiju iz svih gore navedenih ugovora,
ponuda, aneksa i opštih uslova regulišu.



 



 



 









U
Beloj Crkvi
22. decembar 2022. godine


Stalni sudski veštak

Miloš Basaraba

Neki od naših projekata

Neki od naših projekata:

Ovo je samo deo projekata koje smo do sada uradili za naše klijente. Ovde možete pogledati i uveriti se u stručnost, tačnost i kvalitet svih naših usluga, koje konstantno podižemo na viši nivi.